Érdekes videóra leltem a minap. Igazából párom hívta fel rá a figyelmem, eddig nem volt szerencsém ismerni ezt. Annyira fellelkesített, annyira tetszett, gondoltam, ezt meg kell osztanom!

napló emberi kapcsolatok életmentés újraélesztés

Olyan közérdekű reklámról van szó, ami valóban mindenkit érint. De nem csak a témája miatt érdekes ez, hanem a stílusa nagyon egyedi. Gyors, pörgő, elég rövid, mint ahogy azt a reklámoktól megszoktuk, de mind a kép, mind a szöveg, és a zene (!) annyira eredeti, annyira találó, hogy egyszerűen nem lehet nem felfigyelni rá.

Éppen ezért a napjainkban futó reklámoktól eltér, szokatlan, és ettől köti le a figyelmet, ettől ragad meg bennünk akaratlanul is a mondanivalója. Nem azt érzi az ember, hogy most kell kimennie a szobából, hanem azt, hogy ezt a reklámot látnom kell, és kíváncsi vagyok a végére. Lássuk be, ezt az érzést elég kevés reklám váltja ki belőlünk...

Fontos, hogy leköt bennünket, mert ez nem egy terméket reklámoz, hanem hogy hogyan kell életet menteni. Aki nem tudott újraéleszteni, az is meg fogja ezt jegyezni, képes megtanulni azt a néhány egyszerű lépést, amit a mentő, segítség kiérkezéséig embertársainkért megtehetünk. Mélyen beivódik az emlékezetbe. És ez a lényeg! Hogy megmaradjon bennünk, hogy amikor vészhelyzet van, gondolkodás nélkül elő tudjuk szedni agyunk rejtett kis zugából, és azonnal cselekedni tudjunk ahelyett, hogy jó emberi szokás szerint leblokkolunk.

Minden elismerésem a produceré, és persze a színészeké, akik megalkották ezt, s általuk részesei lehetünk a csodálatos emberi létnek.

Sokkal több ilyen hasznos, jó reklámra lenne szükség!